Van-e 200000+1 szabad, demokrata szavazó, aki még mindig bedől a mikropárt ígéreteinek?Míg mi erre keressük a választ, addig az SZDSZ 15-30 millió forintot dob ki az ablakon toleranciakampányra. Igazából sem mi, sem pedig más nem érti, hogy pontosan mihez is kell 20000+1 szavazó, hiszen az EP választási kampány még nem kezdődött meg. A videókban a Szabad demokraták megpróbálnak hatni -a már amúgy is Fidesz-KDNP szimpatizáns- katolikusokra, a kisebbségre, a füvesekre, és a buzikra. Bár a gyomrunk is felfordul attól, hogy ismételten sikerült kijátszani a törvényt csak azért, hogy elsőként kezdhessék el mosni az emberek agyát, de el kell ismernünk, hogy igényesek lettek a filmek. Apropó agymosás. Mindenkinek megvan az a népszavazási kampány? Ha nincs, akkor se baj most újra visszanézhetitek. Mi is percekig bámultuk a monitort és gyönyörködtünk a sok átvillanó effektekben és a csúcstechnológiát igénylő filmben.
Eme reklám gyártási költségeit pontosan nem tudjuk, de ismerve az SZDSZ-t, az ár akár milliós lehet. A legszomorúbb ebben csak az, hogy a fiatal filmesek (akik díjakat zsebelnek be, mert jók) a fent említett összeg töredékéért elkészítenék, ha kapnának lehetőséget. Bármennyit is költenek kampányokra, Gyurcsány Ferenccel együtt az SZDSZ és az magyar politikai elit is megbukott.